pondělí 25. srpna 2008

Krvácí mi srdce...

Už jenom týden, už jenom týden! Help! Ještě před chvílí to byly dva týdny a teď už je to jenom týden! Já nechci školu... Já nechci nový spolužáky, ne a ne a ne! A já tam nepůjdu. Nikdo mě nikam nedostane. A je mi jedno, že budu blbá a nic nebudu vědět.
Nepůjdu do školy. Tak, a máte to! A můžete se tu klidně stavět na hlavu.
Zas na druhou stranu... Teď když jsou prázdniny, tak musim furt jenom uklízet. Dneska už toho mam specielně dost. Mamka mi právě vyhodila polovinu starejch plyšáků a panenek, krabici plnou krámů, se kterejma jsem si kdysi hrála a který jsem pracně nasbírala a dvě igelitky s hadrama, který jsme na sebe navlíkaly s kamarádkama a hrály jsme si na princezny. Udělala to normálně tak rafinovaně, až z toho mam pocit, že mi to všechno prošlo rukama a sama jsem se rozhodla, že už to na nic nechci a že se to může vyhodit. A pak mi má ještě zbýt nějaká radost do života. Ach jo...

2 komentáře:

Grete řekl(a)...

Já bych tam taky nešla. A do práce taky ne.
Kdyby to bylo na mně, byla bych doma, jedla zmrzlinu a četla komiksy. A děsně bych ztloustla a dostala cukrovku a umřela za šest let.
Život je složitej :-S

Ta co věří na zázraky řekl(a)...

Život je krásnej... Ale už mě fakt nenuťte nic přebírat :'-(