sobota 23. srpna 2008

Karkulka v Triopkách

Jo, tak jsem si před několika dny připadala, když jsem nesla své nemocné babičce chleba a noviny. Sice by to chtělo trošku líp vystajlovat. Například místo igelitky košík a nějaký ten čepeček, ale i tak to stálo za to. Kromě Triopek jsem měla na sobě Rejoice šatky a ty byly aspoň oranžový... Celkem se divim, že ještě nemam to funkční spodní prádlo od Smartwool :o). Ale co, člověk nemůže mít všechno.
Ještě mě napadá, že jsem nepotkala vlka. Jeden týpek v tramvaji sice vypadal jako krtek a šla jsem i lesem (Praha se myslim může celkem bez ostudy řadit mezi džungle), ale vlk asi zaspal. Koneckonců jsem byla i ráda :o).

1 komentář:

K. G. řekl(a)...

Oranžový rejoice šaty mám taky. Visí zapomenuté na ramínku od doby, co jsem objevila sárí. Mám je pořád ráda a nechce se mi jich vzdát, třeba ještě přijde jejich čas.